2013. november 22., péntek

Élet a műhelyben - Első napok

Nagyon lelkesen belevetettem magam a tanulásba. Csak az a bökkenő, hogy rengeteg mindent szeretnék most egyszerre elsajátítani. Pár hete kitaláltam, hogy gyöngyözni is szeretnék, illetve kombinálni a dróttal, majd fűrészelni, befoglalni, chainmaillezni... De hát nem lehet ennyi mindent!

A harmadik estét töltöttem a műhelyben, de hiába mondták a lányok, hogy sokat kell gyakorolni, én türelmetlen vagyok, és rögtön három dologba is bele kezdtem. Első alkalommal fűrészeltem, egyenes, és kevésbé egyenes vonalakat. A képen is látszik, (fentről lefelé nézve) hogy mennyire elfáradtam egy idő után. A karikákat már második alkalommal fűrészeltem, és Evelin megmutatta a kőbefoglalást. Nagyon lelkesen jöttem haza, a karikákat gyorsan össze is raktam chainmaille lánccá, és nagyon örültem, mert a forrasztásos kőbefoglalás nagyon egyszerűnek látszott, és tudtam, hogy menni fog.. Aha.

A "fésű". A láncról kiderült, hogy kicsit nagyobbak a karikák, mint kéne, de sebaj, ma fűrészeltem újakat.

Ma pedig nekiugrottam a befoglalásnak. Valóban, a forrasztás volt a legegyszerűbb része. Aztán körbe kellett fűrészelni, amit ugye még nem tudok, majd a reszelés, amiről szintén kiderült, hogy gyakorolni kell.. Így lángzám bitte Drófikám :)
Eddig jutottam a befoglalással, és amikor kész lett, Evelin segítségével tettünk rá egy pici akasztót, és amikor a követ is bele akartam tenni, közölte, hogy még sehol a vége, rengeteg dolog van még hátra vele. Pfff... Kénytelen leszek kivárni a jövőhetet, addig is összerakom az új karikáimat, meg reszelgetem a befoglalásomat..

Forrasztás, majd egy kis tisztítás után

Most itt tartok

Az én kedves párocskám, Zsolt félidőben meglepett minket, nem tudta, hogy megvárjon-e, mert én kijelentettem, hogy amíg ez kész nincs, én maradok! Végül lesi-fotózással, és kalapálással ütötte el az időt, ki tudja mi lesz ebből?


:)

Mindenkinek szép álmokat, jó hétvégét!
Drófi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése