2014. május 12., hétfő

Önfényezős bejegyzés :)

Na jó, tényleg nem azért, hogy fényezgessem magam, épp elég a sok ékszerpolírozás ;) de olyan sok kedvességet kapok Tőletek, hogy meg akartam örökíteni :)
Eddig is örömet okozott az ékszerkészítés, de így már biztosan tudom, hogy hasznos dolgot művelek, nem csak a magam szórakoztatására. Jól esik olvasni, hogy miket jelentenek az Nektek az ékek: van aki jókor kapta, van akiket összehozott a párjával stb :)
Az alábbiakban olvashatjátok azon Drófi ékszer tulajdonosok kedves szavait, akik egy pályázatra az én ékszereimet küldték.
A Meskán is nagyon sok szépet és meghatót kapok ám, csak attól tartok, mire mind bemásolnám, megőszülnék, így azt a Meska oldalamon az értékeléseknél lehet megnézni.
Amit még megemlítenék, hogy az ékszereim - de lehet, hogy a kövek "keze" van a dologban - engem is összehozott már nem kevés emberrel, akikkel valamiért "találkoznom" kellett.

Íme, a beküldés sorrendjében:


Bernadett gyűrűje:
Drófi által készített gyűrű. Nagyon sokat jelent nekem, mert egy nagyon nehéz időszakban kaptam ajándékba. Szép, egyedi, különleges!


Márta nyaklánca:
Az ékszert Zsófi barátnőm készítette. Azért szeretem, mert tudom, hogy minden benne van. Szeretet, öröm egyaránt. Szeret ékszereket készíteni, szinte minden szabadidejét erre fordítja.
Ez az ékszer azért különleges számomra, mert nagyon szeretem a cicákat. Ezt jótékony cél érdekében készítette, kóbor cica ivartalanítására fordította az érte kapott összeget.
Ebben minden benne van. A macska, mint maga a csodálatos lény és a szeretet irántuk, melyet a barátnőm is érez.

Anna nyaklánca:
A nyakláncot Drófi tervezte és készítette. Mint sokakkal meg szokott történni, nekem is szerelem volt első látásra ez a nyaklánc, de sokáig úgy voltam vele, hogy nem akarom magamnak. Ha eladják hát akkor valaki másnak biztos, hogy nagy örömöt fog szerezni, és nem fogom bánni. Különben is időt szoktam adni mindennek - ami bizonyos szempontból egy teszt is a részemről - hogy valóban nekem való dologról van-e szó vagy sem. Döntéseket nehezen hozok, szóval ez jó játék Aztán eltelt sok idő, nem vette meg senki. Az egyik vásár alkalmával segítettem Drófinak és promótálás képpen felvettem. Azon a napon ismertem meg a mostani párom, kicsit az ékszerek révén is, úgyhogy ha addig nem is, innentől kezdve nem nagyon örültem volna, ha más tulajdonába került volna a nyaklánc. Aztán persze megint csak vártam, illetve néha elkértem, hogy hagy hordhassam, hagy érezzem a sajátomnak, mígnem azt az üzenetet kaptam, hogy valami történt vele. Hirtelen azt hittem eladódott. Elkeseredve mondtam a páromnak, hogy mi történt, mire megtudtam, hogy csak a kapcsa jött szét egy picit és javításra szorult. Mit mondjak nagy kő esett le a szívemről és ennek okára is az egy éves évfordulókra meg is kaptam őt a páromtól. Azóta persze minden nap rajtam van.


Veronika nyaklánca:
Az én kedvenc ékszerem egy nyaklánc, mely egy rodonit medállal van díszítve.
A tervezőre egy magyar kézműves árukat értékesítő oldalon leltem rá, ahol első látásra megfogtak az egyedi, különleges és precíz megmunkálású ékszerek.
A Drófi "művésznevet" használó Rövid Eszter Zsófia, nem csak kreativitásával, szaktudásával, de kedvességével és láthatóan az anyagokhoz való szeretetével is az egyik kedvenc ékszertervező és készítőmmé vált.
A sok szeretettel és figyelemmel megmunkált ékszerem különleges kisugárzása, sokak pillantását magára vonzza.
Különlegesnek és vonzónak érzem magam mikor viselem.
Mindig eszembe juttatja, hogy milyen csodálatos dolgokat tud alkotni az ember, ha szívét-lelkét beleadja és milyen jó érzés az, amikor örömöt okozhat másoknak még az ilyen "apró" csodákkal is.
Örülök, hogy egy kevéssel én is hozzá tehettem egy fiatal tehetséges tervező bemutatásához.

Móni nyaklánca:
Nekem készült egyedileg, hiszen mindketten imádjuk a "makkákat" és rég vágytam már egy ilyen darabra. Ötvözte nekem a saját készítésű Drófi szívet és a makkát.... :))) Nem lehetett egyszerű ilyen kis drófi szívet létrehozni, csak nekem, ezért is értékesebb kicsi számomra. Meg amúgy is: egyszerűen imádom.
A képen a lányom nyakában lóg, nem tudom meddig tudom megmenteni magamnak, mert a másik kedvencet, amit mindjárt nevezni szeretnék már elcsórta és azóta is imádja hordani.

Szóval az ékszer neve: Makka Drófi szívvel.

Fogadjátok szeretettel, és több ilyen kezdeményezést.

Krisztina fülbevalója:
Régóta figyelem facebook-on keresztül a munkásságát, és hihetetlen fejlődésen ment át. Bevallom, én már a kezdeti munkáiért is lelkesedtem, de amiket újabban készít, azoktól sokszor leesik az állam! Legszívesebben naponta választanék egyet az ékszerei közül!
Ez a fülbevaló azért is a kedvencem, mert a férjem titokban lepett meg vele, egyeztetve a segítőkész alkotóval, Drófival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése