2013. július 13., szombat

Barkácsboltban jártam

Májusban törtem a fejem, hogy mit is adhatnék anyunak anyák napjára, hisz már annyi ékszert kapott tőlem... Így valami egyedit, és eredetit szerettem volna ajándékozni.

Munkába menet és jövet nagyon sok időm van gondolkozni, így a mentő ötlet is egy hazafelé úton ugrott be. Egyébként a legjobb terveim a buszon szoktak születni, mivel lerajzolni a rázós úton igen nehéz, ezért addig és addig képzelem el, hogy hogyan fogom elkészíteni az ötletemet, amíg az szinte beleég az agyamba, és mire hazaérek, magától tekeredik a képzeletbeli ékszerré a drót. Később megmutatom, hogy melyek a buszos ékszereim (újabban bicajosok is vannak :) )
Szóval, döcögtem hazafelé, egyszer csak eszembe jutott, hogy milyen poén lenne anyák napjára, anyacsavarból ékszert készíteni! Akár le is szállhatnék az útba eső barkácsáruháznál! Több tervem is lett hirtelen: pl. egy óóóóriási csavart venni, majd mintát maratni bele, de sajnos olyan nem volt készleten. Így gondolkozni kezdtem, hogy mit is lehetne. Chainmailes medált pici anyacsavarokból? Ááá, annyi időm nincsen. Végig gondoltam, hogy milyen színvilágot tudnék elképzelni, és milyen ásványokból tudok dolgozni, így maradt a türkenites megoldás:


A boltban elcsábultam néhány sárgaréz alátétre is, hogy majd abba is milyen szépeket lehetne maratni, de itthon esett le, hogy az nem is igazi sárgaréz, hanem csak valami horganyzott... Az anyacsavarok, azok legalább rezek voltak. Párom mondta, hogy majd ő elhasználja, mindig jól jön egy-két alátét. De én meg gondoltam, inkább visszacserélem, eltelt pár hónap és jól elfelejtettem.. Tegnap hazafelé jövet barátnőmtől, valahogy beugrottak a kis sárga karikák, és ahogy hazaértem, neki is álltam. Kezdetnek jó sok sárgaréz bogyót olvasztottam drótvégekre, hogy majd azok tartsák az ásványgyöngyöket. Így születtek ezek a fürtöskék:


Az első lett a legjobb szerintem, nagyon bejön ez a zöld-lila. A másik, achátos pedig kevésbé fürtös.


Ha már az előzőből kimaradt a pink, hát készült egy ilyen is. Ez a forma nagyon csini, beleszerettem, magamnak is kell készítenem, csak még várom az ásványbogyókákat hozzá az én színeimben.



Utoljára ez a lila-narancs készült, ez egy cseppet nehezebb darab, alkalmi viselet.

Még tengernyi ötletem van, az alátét meg elfogy lassan, újabb út a barkácsboltba. :)


Ui: Na még egyet mára:


1 megjegyzés: