2013. július 12., péntek

Kedvenc drótosaim, példaképeim 1.

Amikor elkezdtem drótot tekerni, nagyon sok ilyen technikával készült ékszert nézegettem. Sok képet lementettem magamnak, mint inspiráció. (A munkahelyi képernyővédőm volt olyan -sőt még most is -, hogy a gyűjtött képek váltakoznak :) ) Akkor még nem is gondoltam volna, hogy tagja leszek egy olyan csapatnak, amiben ezeknek az ékszereknek az alkotói is benne vannak, arról pedig álmodni sem mertem, hogy ennyire jó haverinák leszünk :)
Igazán összeszokott kis csapattá váltunk, és boldog vagyok, hogy megismertem őket. Nagyon sokat csacsogunk drótos, ásványos, és mindenféle témában. Nem utolsósorban elmondhatom, hogy idén ugrásszerűen fejlődni kezdtem és ez nekik köszönhető. Önzetlenül segítenek, tanácsokkal látnak el, kritikákkal, és sok-sok ásvánnyal. Remélem, én is tudok hozzáadni a csoport fejlődéséhez, ha máshogy nem, hát úgy, hogy megmutatom nektek, kikről is van szó.
Igen hosszú lista lesz, mert kb 50-en vagyunk.. :) A sorrend pedig a véletlen műve..


Van egy kis drótos válogatásom magamnak a facebookon, most a sorrendet aszerint állítom fel. Az első alkotó, aki szembejött most velem:


Muzlyke :)

Közös pontunk, a drótmánián kívül, hogy ő is imádja a cicákat, van is neki kettő :) Az első képen az aktuális kedvencem látható tőle. A második képet pedig azért választottam, mert ez volt az a nyaklánc, ami  miatt - és persze Orsi biztatására - először kipróbáltam, hogy hogyan lehet karikát ilyen szépen betekerni :)
Elérhetősége: https://www.facebook.com/muzlykeekszer




Vera Násfa

Vera az egyik drótos, aki miatt elkezdtem az egészet. Komolyan mondom. Amikor rákerestem a drótékszerekre, ő az elsők között volt. Ha jól emlékszem, nála láttam meg egy gyűrűt, amit nagyon szerettem volna elkészíteni magamnak. Nagyon szépen dolgozik, nehéz is tőle választanom.
Az első képen egy olyan gyűrűje látható, amit meg is tanított nekünk, legalább is az alapját, mert a teteje utánozhatatlanul szép..
A második képet pedig azért választottam, mert az annyira tipikusan Verás ékszer :)

Elérhetősége: https://www.facebook.com/VeraNasfa.jewelry



Vanillinum

"Ha rézálmaid vannak" :) Annyira stílusosak az ékszerei, ezer közül is megismerném. Nagyon nehéz kiválasztanom a kedvenceket.. (Katinak is van cicája :P )
Az első képen mehndi korongok láthatóak. Amikor először szembetalálkoztam vele, nagyon sok maratott lemezes ékszere volt, így nagy szerepe volt abban, hogy én is kipróbáltam ezt a technikát.
A második képet már csak a szépen kivitelezett fotó miatt is választottam :)




"Azt úgy jársz, mint Kati a bagollyal"


Alexia

Alexandrát majdnem fél éve ismerem, és igazán értékes taggal bővült vele a csapat. Gyönyörűen tud tekerni, talán az övéi a legszebb tekerések. Nagyon sok ásványomat köszönhetem neki, és az egyik befoglalási technikát is rajta keresztül tanultam meg (áttételesen Verától)
Az első képen fluorit medálok láthatóak, Szandra nagyon vonzódik ehhez az ásványhoz, szóval elég tipikus nála :) A másik képen a másik nagy szerelem: a labradorit.





Hűha, nagyon késő van már, legyen mára ennyi elég, jó éjszakát, szép álmokat, jön majd a folytatás :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése