2013. július 23., kedd

Kedvenc drótosaim, példaképeim 3.

Folytatás következik:


ZsaMo:

Móni mostanában inkább csénmélezik (Chain Maille) meg szkélmélezik (Scale Maille). Én csodálom ezért, mert ehhez a technikához, hihetetlen pontosan kell apró karikák százait elkészíteni, majd a mintának megfelelően összeszerelni. Én megpróbáltam, idegbajt kaptam.... :)

Azért a kedvenc drótos munkámat is megmutatom tőle, az első képen. A másikon pedig az aktuális, színes-vidám kedvenceimet, amik a fent említett technikával készültek.

Elérhetősége: https://www.facebook.com/zsamo.creations



Bodza Studio

Laurától is nagyon nehéz választanom... A tőlem kissé idegen steampunk stílust is megszerettette velem. Művei romantikusak, misztikusan sötétek vagy épp fénylőek, árnyas erdőben tündéresek :) Inkább nézzétek meg!

Első képen egy nagy kedvencem, egy tündér elveszett karperece, a másodikon pedig tekintettel a forró napokra: SÖR!!!





Mithrillion:

Marietta nagyon sokoldalú: édesanya, hastáncos, ékszerkészítő, és ki tudja még :) Én egy pályázat alkalmával ismertem meg, akkor vetélytársak voltunk, most meg épp nagy kőcsereberélésben vagyunk. :)

Első képemen az aktuális kedvencem, másodikon pedig, amit most fedeztem fel a blogjában, és nagyon tetszik.





Amuletta

Kinga is ötvösnek tanul, mint többen is a drótos csoportból. A gitárpengetős medáljai most a legmenőbbek szerintem, ezért az első képemnek olyat választottam, de érdemes megnézni a maratottakat is. A második képen a kedvenc szíves lánca látható, amit élőben is láttam :)




Folyt köv. Mára befejeztem, olyan meleg van itt, hogy kettőig sem látok..
Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése